Translate

18 marca 2013

Zapiekanka ze szpinakiem

Dziś zupełnie coś z innej beczki. Wracając z pracy, myślałam nad tym, że dziś mam ochotę pobawić się w kuchni. Weszłam do sklepu i do głowy wpadła mi myśl; dziś będzie szpinak! Tylko z jakiej formie? Kiedy przechadzałam się między półkami, produkty same wpadały mi w ręce i tak o to wyszła zapiekanka ze szpinakiem, pomidorami i serem :D:D

A Wam jak dziś minął dzień? Może Wy też modziliście dziś w kuchni? Jeśli tak, to pochwalcie się czym :D XOXO

3 komentarze :

  1. Ja też miałam dzisiaj danie ze szpinakiem :) Tyle, że u mnie był makaron ze szpinakiem, fetą, jogurtem naturalnym i piersią z kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pyszne kiedy Ty gotujesz! <3

    M

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...