Translate

27 marca 2013

Kolorami przywołujemy wiosnę!!! - Krokus

Wiosno, wiosno przychodź czym prędzej. Chyba każdy tęskni za wiosną. Tak więc przywołujemy ją kolorami. Zdecydowałam, że dziś kolory krokusa zagoszczą w moim makijażu, i takie są tego efekty :)





 Dziś rano pan listonosz przyniósł paczuszkę z nagrodą, a tam..


... jajeczko Beauty Blender, podkład i róż Bourjois. Nagrody cieszą tym bardziej, że są trafione w dziesiątkę. Oczywiście musiałam od razu wszystko wypróbować i w tym makijażu mam na sobie zarówno róż, jak i podkład nakładany jajeczkiem. Chciałam podejść do niego bardzo sceptycznie, co jest niesamowicie trudne. Myślę, ze polubimy się na baaardzo długo. Zresztą tak jak z resztą produktów z paczuszki :).
I jak Wam się podoba? Też przywołujecie wiosnę kolorami? XOXO

5 komentarzy :

  1. Ostro ładny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaż Anito, ślicznie ci w nim i zazdroszę nagród:) Również chcę wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż ! :)))
    pasuje do koloru oczu i karnacji.

    jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie www.seelka.blogspot.com ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny! jestem zachwycona, obserwuję i czekam na więcej cudowności w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...