Translate

10 marca 2013

Pierwsza sesja


Dziś wielki, wielki dzień. Moja pierwsza sesja. Z piękną modelką, fotografem, którego zdjęcia możecie podziwiać tutaj, a wierzcie mi na słowo, jest co. Naprawdę, jeśli tak w przyszłości tak będzie wyglądać moja praca (a mam taką nadzieję), to już teraz jestem szczęśliwa. 

Na spontanie wyszła jeszcze jedna sesja, ale wszystko po kolei, jutro dodam drugą część posta z Karoliną, a pojutrze, zupełnie coś innego :)

Na dodatek, dowiedziałam się dziś, ze wygrałam w konkursie. Cudowne zakończenie wspaniałego dnia!















Użyłam:

 Oczy:
*Baza KOBO Mono Eyeshadow Base

*Biała kredka Pierre Rene (6)

*Paleta cieni Sleek OH SO SPECIAL (BOXED, WRAPPED UP)

*Cień MY SECRET Matt Eye Shadow (505)
*Rozświetlacz technic high lights
*Eyeliner w żelu Cartice (010)
*Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volium' Expres Mascara (czarny)

Twarz:
*Korektor NYX Above & Beyond FULL Coverage Concealer(01 PORCELAIN)
* KOBO PROFESSIONAL MAGIC CORRECTOR MIX

*Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up (403 Sand Beige)
*Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up (405 SUNTANNED)
*Puder SENSIQUE MATT SINISH POWDER (01)
*Róż BELL 2 skin pocket pressed rouge (053)

Usta:
*Rozświetlacz technic high lights

*Konturówka NYX LIP LINER PENCIL (858 NUDE PINK)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...