Translate

6 marca 2013

Little bit of summer!!!


Jednak wczorajszy zaplanowany makijaż wykonałam dziś...o.O i weź się w tym połap.. Nooo aalee tak działa na mnie ta piękna pogoda i cudowne słońce. Inspiracją do tego makijażu były lody. A dokładniej sorbet malinowy i cytrynowy, który zawsze w letnie upały przywraca mnie do żywych. Mam nadzieję, że tym postem przekażę Wam część pozytywnej energii i dobrego humoru :D:D Summer please come back!!







Dziś czekam od samego rana na kuriera i pana listonosza. I doczekać się nie mogę!! A ta piękna pogoda się marnuje :(

Użyłam:
Oczy:
*Baza KOBO Mono Eyeshadow Base
*Biała kredka Pierre Rene (6)
*Paleta cieni Sleek Ultra Mats V1( BAMM!, POW!, BOLT)
*Cień MIYO OMG! Eyeshadow (SUNRISE 27)
*EVELINE Celebrities Eyeliner BRĄZOWY
*Rozświetlacz Elf All Over Color Stick (Persimmon)
*Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volium' Expres Mascara (czarny)
Twarz:
*Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up (403 Sand Beige)
* KOBO PROFESSIONAL MAGIC CORRECTOR MIX
*Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up (405 SUNTANNED)
*Puder SENSIQUE MATT SINISH POWDER (01)
*Bronzer essence sun club matt bronzing powder (01 natural)
*Róż BELL 2 skin pocket pressed rouge (053)
Usta:
*Rozświetlacz Elf All Over Color Stick (Persimmon)
*Błyszczyk essence stay with me lasting lipgloss (02 my favourite milkshake)





4 komentarze :

  1. Do takiego makijażu zdecydowanie więcej usmiechu by sie przydało! :**

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudo... swietnie to zrobilas i dobrze to sie komponuje z Twoimi oczyma. Sasha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...