Translate

21 czerwca 2013

Sephora beat part two!!

Hej kochane moje! Dziś znów mam do Was prośbę :) Moja Płocka Sephora wygrała Polską edycję Sephora Beat i teraz walczy o pierwsze miejsce na świecie!! Jesteśmy na drugim miejscu, wygrywa z nami tylko USA, więc co robimy? Pokażmy, że możemy! Głosujemy Moje Drogie:)))

https://www.facebook.com/SephoraTheUniqueJobExperience?sk=app_395025060610484&app_data=start_session
 
 Jeśli chcecie zagłosować, wejdźcie w link. Przeniesie Was do aplikacji. Potem znajdujecie filmik Płock Sephora Mazovia i głosujecie!! :)

Jutro postaram się coś dla Was zmalować. Dziękuję za każdy głos, XOXO

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...