Translate

11 sierpnia 2013

Ch, ch, ch, changes...

Hej wszystkim! Czuję się jakbym z pół roku już nic dla Was nie przygotowywała. Aaale, to, że mnie nie było, to nie znaczy, że cały czas się obijałam ( chociaż przez większość czasu tak ;p ). Jak widzicie zmieniłam szatę graficzna bloga. Dwa dni nad tym siedziałam, mam nadzieję, że było warto :) (dajcie znać czy się podoba i czy wszystko jest czytelne).

Niedawno dołączyłam też do makijażowej społeczności Bellshot, a dziś co? Wieelka niespodzianka w postaci publikacji mojego makijażu. Ojj, ucieszyłam się, tym bardziej, że zdjęcie zbiera lajki :). Fajnie wiedzieć, że moja praca się komuś podoba. I to właśnie chyba to zainspirowało mnie do stworzenia dzisiejszego makijażu. Lubię wymyślać takie, jak to raz nazwałam, szalone makijaże. A do tego zasiadłam bez żadnego zarysu, pomysłu. Nic. I wyszło takie coś :)









Kosmetyki: Bourjois - Healthy mix 53, Benefit - Hello flawless, Benefit - Hoola, Coralista, Rzęsy Technic, Tusz Classic, Kobo Baza pod cienie, Catrice - Gel eyeliner, Sleek Ultra mats v1, Kobo Pigment 504, Kobo cień - 207, Paleta Technic Boitier, Pędzle Hakuro, Ecotools, elf.)

Ale to jeszcze nie koniec zmian. Nie wiem czy to moje urodziny, które niedawno obchodziłam, ale obcięłam włosy. Tak krótkich nie miałam od 8 lat, więc to coś nowego :). Dziwnie się z nimi czuję, ale trudno. Były tak zniszczone, że nie dałoby się ich odratować. Zresztą to tylko włosy, odrosną ;p
Niestety dziś nie dałam rady zrobić zdjęcia, ale jeśli będziecie chciały, to mogę niedługo jakieś wrzucić :).

Zachęcam do odwiedzenia bellashot, kliknięcia Follow na moim profilu :). Myślę, że obecnie to najlepsza taka strona :)

Zapraszam też na mój profil Makeupgeek :) Tak możecie poklikać w serduszka:)

I to chyba na tyle :) Piszcie co myślicie, XOXO


8 komentarzy :

  1. Makijaż piękny:0 Taki mroczny;) Mogłabyś zrobić tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no postaram się. z makijażem łatwiej. Myślę jeszcze jak zrobić tutorial z lokami i chyba skończy się na zdjęciach :)

      Usuń
    2. Za każdy rodzaj będę wdzięczna:)

      Usuń
  2. Fajniutki ten makijaż przypomina mi nocne niebo
    Zmiany na blogu tez mi się podobaja sama też wprowadziłam zmiany wyglądowe na swoim :) i z chęcią zobaczę nową fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za metalicznymi cieniami, ale tutaj kolory są ładnie dobrane i efekt końcowy jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przemyślanie, po prostu pięknie i cudownie!!! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...