Translate

2 lipca 2013

Metamorfoza Mileny


Hej dziewczyny! :)

Wiem, że obiecałam Wam post na wczoraj, jednak nie dałam rady. Ale dziś przychodzę z wyjątkowym gościem, który mam nadzieje będzie gościł teraz bardzo często :). Przedstawiam Wam Milenę :)




Milena to piękna dziewczyna o nietypowej urodzie :D Powiem Wam, że ciężko jest mi malować osoby, które znam, bo jestem przyzwyczajona, do tego jak wyglądają, więc po makijażu wyglądają dla mnie... jakoś tak inaczej ;P Tak ma w sumie być, ale zawsze boję się, że przesadzę, albo, że efekt się nie spodoba :) W tym przypadku też tak było, ale po reakcji Mileny widziałam, że jej się podobało i po chwili przywykłam do " jej nowej twarzy". :)





Chciałam, żeby ten makijaż był dziewczęcy i delikatny, tak by pasował jak najbardziej do osobowości Mileny. Z jej charakteru brakuje tam jeszcze tylko odrobiny szaleństwa, ale myślę, że nadrobimy to kolejnym razem ;)



Oczywiście mam nadzieję, że się Wam podoba. Podzielcie się opiniami w komentarzach i napiszcie oczywiście, czy chcecie więcej takich metamorfoz :))

Na koniec mam jeszcze do Was prośbę :)
Jeśli podobają Wam się moje makijaże, to wejdźcie proszę na stronę Makeupgeek i zagłosujcie, klikając w serduszko :)
XOXO

4 komentarze :

  1. Szkoda tylko ze zdjecia nie oddaja prawdziwych kolorów ;) Ale i tak za wszystko dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna metamorfoza:)
    Poproszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...