Translate

9 kwietnia 2013

Kreska ombre - tutorial

Trendy na wiosnę już dawno zostały przedstawione i już od dłuższego czasu są wszędzie widoczne. Większość z nich mogłabym już pewnie wyrecytować z pamięci, ale na co to komu, skoro, nie możemy sobie pozwolić na noszenie lżejszych ubrań? Na kolorowy makijaż, też rzadko mam ochotę, i gdyby nie blog, to pewnie w ogóle bym go nie wykonywała. Ale w sumie może wiosna, daje nam więcej czasu na podszkolenie się w dziedzinie makijażu, żeby godnie ją przywitać. Jeśli tak to Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się przyda. 

Kreskę ombre możemy wykonać już z jednego cienia, więc nie potrzebujemy całej masy kosmetyków, lub nie wiadomo jakich pieniędzy  żeby takową kreskę uzyskać. Ja dziś użyłam trzech cieni ( co na zdjęciach niestety trudno dostrzec ), ale Wy spokojnie możecie sobie poradzić z jakimś brązem, który też się będzie ciekawie prezentował. Tak więc zapraszam :)



1. Przygotowuję powiekę do makijażu. Nakładam bazę, oraz kremowy cień.


 2. Modeluję powiekę. Zaznaczam załamanie jasnym brązem.
 3. Białą kredką rysuję kreskę na całej długości linii rzęs.
 4. W wewnętrzny kącik oka, na białą kredkę, nakładam najjaśniejszy cień.
5. Dalej dokładam ciemniejszy odcień zieleni.
 6. Kontynuuję kreskę najciemniejszą zielenią ( czego nie widać na zdjęciu ;) )

 7. Czarnym, żelowym eyelinerem robię "dzióbek" ombre-kreski.
 8. Rozcieram granicę eyelinerem i zielonym cieniem. Tu i ówdzie dokładam i mieszam ze sobą zielenie, żeby przejście było jak najdelikatniejsze.
 8. Tuszuję rzęsy. Tak prezentuje się kompletny makijaż ;)

 Do wykonania ombre-kreski użyłam:
Paletki Sleek:
Ultra Matts V1 (CRICKET, DRAGON FLY)
Ultra Matts V2 (FERN).
Catrice gel eyeliner 10 Black Jabc With Jack Black
Biała kredka Pierre Rene 6


Kilka propozycji w innych wersjach kolorystycznych ;)
Jeśli zostawicie komentarze, będzie mi niesamowicie miło. Nic tak nie motywuje do pracy, jak świadomość, że ktoś śledzi mojego bloga i może się czegoś ode mnie nauczyć, XOXO

11 komentarzy :

  1. Ja trafiłam na tego bloga dwa dni temu, ale na pewno będę go śledzić :) dużo bierzesz za makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEKUJĘ, BARDZO MI MIŁO :D
    HMM, NIE DUŻO. PO SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAPRASZAM NA FB, JEŚLI NAPISZESZ, NA PEWNO ODPISZĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * nie z przymiotnikami piszemy łącznie! więc NIEDUŻO a nie NIE DUŻO!! :D hahha wiem czepiam się ale wiesz, że taka ma natura :D

      Usuń
  3. Masz super urodę, śliczna z Ciebie dziewczyna :) Umiejętności tylko pozazdrościć! Z buzi wydajesz się strasznie sympatyczna :))) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło jest czytać takie komentarze :)

      Usuń
  4. Nastepnym razem mi takie robisz!! ;*

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. extra! ;) zamawiam Cię w sierpniu na panieński Eve (jeszcze nie wiem kiedy na pewno jakoś na początku sierpnia) i 24.08 na wesele też!! zapisz sobie od razu w kalendarzu!!! Nie przyjmuję odmowy :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna uroda, ciekawy blog, miło się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To wiele dla mnie znaczy i motywuje do działania! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...